REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Polskie porty morskie powinny być wzmacniane infrastrukturalnieartykuł
Pokaż artykuł
Polskie porty morskie powinny być wzmacniane infrastrukturalnie
Najważniejsze jest to, abyśmy wzmacniali polskie porty infrastrukturalnie. Mają bowiem kluczowe znaczenie dla przewozu ładunków, również w kontekście odbudowy Ukrainy. Wojna się kiedyś skończy – podkreśliła Dorota Pyć, prezes Portu Gdańsk, podczas XVI Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
S6 Słupsk – Bożepole Wielkieinwestycja
Pokaż inwestycję
S6 Słupsk – Bożepole Wielkie
Bożepole Wielkie
[Lublin] Ukraina bliżej Lublina. Pierwszy samolot polecał do Kijowaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Ukraina bliżej Lublina. Pierwszy samolot polecał do Kijowa
25 sierpnia odbył się pierwszy lot na trasie Kijów-Lublin-Kijów, inaugurując tym samym nowe połączen...
firma
Pokaż firmę
robelitpl
Częstochowa, Legionów 79
[Polska] Polski rynek biurowy nakręca sektor BPOartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek biurowy nakręca sektor BPO
Większość powstającej powierzchni biurowej w Polsce kontraktowana jest przez sektor nowoczesnych usł...
Producent opakowań firma
Pokaż firmę
Producent opakowań
Warszawa, Kołacińska 35
firma
Pokaż firmę
Części do maszyn rolniczych - Sklep internetowy Euromasz
Lipka, IV Dywizji Piechoty 10A
[mazowieckie] MLP Pruszków II z nowym najemcąartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] MLP Pruszków II z nowym najemcą
Dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia wynajął około 11,8 tys. mkw. powierzchni magazynowej...
firma
Pokaż firmę
Centrum Nowoczesnych Technologii S.A.
Sosnowiec, Partyzantów 11
[mazowieckie] MLP Pruszków II gigantycznym centrum logistycznym w okolicach Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] MLP Pruszków II gigantycznym centrum logistycznym w okolicach Warszawy
MLP Group powiększyło teren parku logistycznego MLP Pruszków II o 5 hektarów, na których docelowo po...
[mazowieckie] Globalny operator logistyczny zadomowił się w MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Globalny operator logistyczny zadomowił się w MLP Pruszków II
Międzynarodowy operator logistyczny Dachser przedłużył najem około 7,9 tys. mkw. powierzchni magazyn...
Trwa przebudowa dworca kolejowego Warszawa Zachodnia [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa przebudowa dworca kolejowego Warszawa Zachodnia [ZDJĘCIA]
Podróżni na Warszawie Zachodniej od niedzieli 16 stycznia mogą korzystać już z dwóch nowych peronów....
Tysiąc nowych miejsc pracy w Wałbrzychu! Faurecia podwoi zatrudnienie w fabryce automotiveartykuł
Pokaż artykuł
Tysiąc nowych miejsc pracy w Wałbrzychu! Faurecia podwoi zatrudnienie w fabryce automotive
Francuski koncern motoryzacyjny Faurecia powiększa zakład w Wałbrzychu. Inwestor uruchomi nowe linie...
Zabytkowy dworzec Toruń Wschodni otwarty dla podróżnych [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dworzec Toruń Wschodni otwarty dla podróżnych [FILM]
Polskie Koleje Państwowe S.A. zakończyły przebudowę dworca Toruń Wschodni. Dzięki niej pochodzący z początku XX w. obiekt stał się przestrzenią nowoczesną i dostępną dla wszystkich podróżnych. Dzięki inwestycji wybudowany w 1909 roku neogotycki dworzec Toruń Wschodni odzyskał historycznych blask.
Trwa budowa nowego podziemnego przystanku kolejowego Łódź Koziny [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego podziemnego przystanku kolejowego Łódź Koziny [FILM + ZDJĘCIA]
Łódź Koziny to budowany podziemny przystanek osobowy w tunelu średnicowym, położony w Łodzi, w dzielnicy Bałuty, na granicy Żubardzia i Kozin, u zbiegu ulicy Drewnowskiej z Kasprzaka i Aleją Włókniarzy w obrębie komory rozjazdowej. Koszt tej inwestycji to blisko 188 mln zł. Inwestycja realizowana z udziałem środków POIiŚ zwiększy rolę kolei w połączeniach aglomeracyjnych i dalekobieżnych.
Most kolejowy nad Regalicą w Szczecinie przeszedł próbne ‎obciążenia – w listopadzie wniosek o pozwolenie na ‎użytkowanie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Most kolejowy nad Regalicą w Szczecinie przeszedł próbne ‎obciążenia – w listopadzie wniosek o pozwolenie na ‎użytkowanie [ZDJĘCIA]
Most o długości 276 m zwiększy swobodę żeglugi śródlądowej i zapewni ciągłość ruchu kolejowego na linii kolejowej nr 273. Generalny wykonawca inwestycji, firma Budimex S.A. zakończyła próbne obciążenia na wiadukcie i moście kolejowym. Wartość inwestycji to ok. 282 mln zł netto.
Zwiększą się możliwości kolei i dostęp do pociągów na odcinku Kraków – Tunelartykuł
Pokaż artykuł
Zwiększą się możliwości kolei i dostęp do pociągów na odcinku Kraków – Tunel
Nowe i zmodernizowane perony, wymienione tory, wyremontowana sieć trakcyjna oraz nowoczesny system sterowania ruchem – tak zmieni się oblicze linii kolejowej nr 8 na odcinku Kraków Główny - Tunel. Polskie Linie Kolejowe poszukują wykonawcy kompleksowych prac na trasie łączącej stolicę Małopolski z Kielcami i Warszawą. Inwestycja będzie realizowana w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Inwestycja między Rzeszowem a Medyką podniesie standard magistrali kolejowej w kierunku Ukrainyartykuł
Pokaż artykuł
Inwestycja między Rzeszowem a Medyką podniesie standard magistrali kolejowej w kierunku Ukrainy
PKP PLK S.A. podpisały kontrakt za blisko 112 mln zł netto na opracowanie dokumentacji projektowej dla kolejnego przedsięwzięcia między Rzeszowem a Przemyślem i Medyką. Kolejowa spółka jest o krok od realizacji inwestycji, która skróci podróże, zapewni lepszy komfort i bezpieczeństwo. Zwiększy możliwości w ruchu pasażerskim i towarowym. Podkarpacki fragment trasy E30 Kraków – Medyka będzie dostosowany do prędkości maksymalnej pociągów 160 km/h.
Głubczyce wrócą na kolejową mapę Polski!artykuł
Pokaż artykuł
Głubczyce wrócą na kolejową mapę Polski!
Mieszkańcy dojadą koleją z Głubczyc do Raciborza i Opola. Umowa na dokumentację projektową już podpisana! Wykonawca zaprojektuje ponad 50 km linii, po której pociągi pojadą z prędkością do 120 km/h. Będzie też 13 nowych lub odbudowanych przystanków i stacji. Zadanie o wartości ponad 15 mln zł realizowane jest z Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
REKLAMA